tisdag 27 september 2011

Mot Paris!

Idag åker jag och min älskade kille till Göteborg, och imorgon bitti så flyger vi mot Paris! :D Ska så kul, vi ska åka dit och fira 4 hela år tillsammans! Jag har varit där två gånger förut, senast för nästan tre år sen. Då gick det sådär med maten.. Eller just mat går bra, men alla bagerier som man går förbi tar ju kål på en.. Men har googlat lite och har nog lite mer koll denna gången om vad som finns att äta.
Får berätta hur det gick sen när jag kommer hem :)

4 års dagen var egentligen förra veckan och då firade vi det med lite god mat:



Räkor och aioli, oliver, brieost och vitlöksost, kex, vindruvor och vitt vin!
Jag hade köpt Sempers ostkex och crostinis. Tyvärr hade dom inte mina favoriter på det lilla Icat som ligger här, för annars brukar jag alltid köpa Schärs Salti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar