måndag 17 oktober 2011

Tentaplugg..

Hej!

Jag har inte skrivit här på en vecka nu, men har haft fullt upp helt enkelt. Tentan börjar närma sig och så har vi haft en sittning mitt i allt så det har inte lagats särskilt mycket mat eller bakats här hemma nu. Tänker inte lägga upp nåt recept på något nu heller faktiskt, utan bara visa vad jag ätit istället den här tiden... Pizza!! Oj så gott.. Men är lite besviken på både Ica och Willys som tagit bort den pizzabottnen som jag brukade köpa och säljer bara Crazy bakers nu. Tycker inte den är lika god... Väldigt hård och har en lite konstig eftersmak? Funderar på att fråga om de inte kan ta tillbaka den gamla sorten som fanns innan. Eller så får jag åka till Maxi, där finns allt!

Men det var gott ändå, den var i alla fall färdiggräddad denna gången! Och jag har blivit värsta kompisen med pizzakillarna nu ;) Varje gång frågar killen i kassan om det verkligen bara finns såna här små pizzor till mig? Och visst är det lite konstigt, mindre än en barnpizza är den.. Fast jag blir mätt, den är ju rätt tjock istället.


Vad tycker ni om våra pizzor? Inte riktigt som vanliga, men jag tycker det är väldigt gott ändå!
Någon som har ett bra recept på hemmagjord pizza? Tänkte göra det någon dag! :)

1 kommentar:

  1. Jag har ett recept liggande på min blogg - 3 olika varianter på brödet och en god tomatsås till. http://majas-allergirecept.blogspot.com/2010/10/pizza-naturligt-glutenfri-i-3-varianter.html Testa och lämna gärna kommentar. Lycka till med tentan.

    SvaraRadera